Суб. јул 27th, 2024

Facebook, kao jedna od vodećih platformi društvenih medija, pruža korisnicima mogućnost da prate i analiziraju svoje aktivnosti na mreži. Međutim, neki korisnici mogu poželeti da zaustave praćenje svojih aktivnosti iz različitih razloga, uključujući privatnost i bezbednost podataka. Evo koraka kako to možete učiniti:

  1. Otvorite Facebook i idite na podešavanja.
  2. U meniju podešavanja potražite sekciju „Vaša Facebook informacija“.
  3. Pronađite opciju „Aktivnost van Facebooka“ i kliknite na nju.
  4. Ovde ćete imati mogućnost da upravljate svojim istorijatom aktivnosti, kao i da isključite buduće praćenje aktivnosti.

Isključivanjem praćenja aktivnosti, korisnici mogu smanjiti količinu podataka koju Facebook prikuplja o njima dok koriste druge aplikacije i veb sajtove. Ovo može doprineti većoj kontroli nad ličnim podacima i smanjenju ciljanog oglašavanja.

Često postavljana pitanja (FAQ)

Šta znači praćenje aktivnosti na Facebooku?
Praćenje aktivnosti na Facebooku odnosi se na sposobnost platforme da prati i analizira korisničke interakcije unutar i van aplikacije, uključujući posete drugim veb sajtovima i korišćenje povezanih aplikacija.

Zašto bih želeo/želela da isključim praćenje aktivnosti?
Isključivanje praćenja aktivnosti može pomoći u zaštiti vaše privatnosti i smanjiti količinu personalizovanog oglašavanja koju vidite na osnovu vaših aktivnosti na mreži.

Da li isključivanje praćenja aktivnosti utiče na moje iskustvo na Facebooku?
Isključivanje praćenja aktivnosti može uticati na personalizaciju i relevantnost oglasa koje vidite, ali neće značajno uticati na osnovne funkcionalnosti Facebooka.

Objasnjenja korišćenih termina

Podešavanja – Deo korisničkog interfejsa na Facebooku gde korisnici mogu menjati različite opcije vezane za njihov nalog i privatnost.

Aktivnost van Facebooka – Podaci koje Facebook prikuplja o korisničkim aktivnostima izvan same platforme, često putem kolačića i sličnih tehnologija za praćenje.

Ciljano oglašavanje – Oglasi koji su prilagođeni interesovanjima korisnika na osnovu njihovih prethodnih aktivnosti i ponašanja na mreži.