Уто. јул 16th, 2024

U digitalnom dobu, tržište video igara doživljava revoluciju zahvaljujući platformama poput Epic Games, koje nude besplatne igre svojim korisnicima. Ovaj model poslovanja, koji se temelji na privlačenju novih korisnika i stvaranju lojalne zajednice, postao je jedan od ključnih faktora u industriji zabave.

Epic Games Store, lansiran krajem 2018. godine, brzo je stekao popularnost nudeći besplatne naslove svake nedelje. Ovaj potez nije samo marketinški trik, već i strategija koja ima za cilj da izazove konkurenciju i privuče igrače na svoju platformu. Besplatne igre su pažljivo odabrane i često uključuju visokokvalitetne naslove koji su prethodno bili dostupni po punoj ceni.

Umesto da se oslanjaju na tradicionalnu prodaju igara, Epic Games koristi model koji se oslanja na mikrotransakcije unutar igara i prihode od ekskluzivnih izdanja. Ovaj pristup omogućava kompaniji da generiše prihod i nakon što igrač preuzme besplatnu igru, kroz prodaju dodataka, virtuelnih predmeta i drugih unapređenja.

Osim toga, Epic Games Store nudi i povoljnije uslove za developere igara, dajući im veći procenat od prodaje u odnosu na druge platforme. Ovo je privuklo mnoge kreatore igara, koji sada vide Epic Games kao atraktivnu opciju za distribuciju svojih dela.

Besplatne igre su, dakle, samo vrh ledenog brega u strategiji Epic Games-a, koja ima za cilj da redefiniše način na koji igrači pristupaju i kupuju video igre. Ovaj model je već imao značajan uticaj na industriju i verovatno će nastaviti da oblikuje budućnost digitalne distribucije igara.