Bio je Sajam knjiga, mesto i vreme kada srećete ljude koje dugo niste. Tako sam natrčala na Jelicu Stojančić: “Hajde dođi 1. novembra na izložbu povodom 80 godina Studenta.”. “Wow, tolike godine nisu za slabiće”. I otišla sam. Pored toga što mi je drugarica i koleginica, Jelica Stojančić je i prva žena urednica lista “Student”. […]
beograd, jelica stojančić, jubilej, karakter, novinarstvo, novine, rast, student, tv, video
“Smoki” je najjači srpski brend. Ne samo da je jedan od najprodavanijih na Balkanu nego je i sinonim za čitavu kategoriju flips grickalica. “Smoki” se proizvodi u beogradskom Soko Štarku. Soko Štark je 2008. preuzela slovenačka Droga Kolinska. Potom je dve godine kasnije, Drogu kupila hrvatska Atlantic grupa za nekih 380 miliona evra. “Smoki”, “čokoladna bananica”, […]
atlantic grupa, beograd, brend, čokoladna bananica, droga-kolinska, najlepše želje, smoki, tv
Ekonomske vesti – U ovom blogu Mijat je jednim podatkom poljuljao moju veru u obradivu zemlju kao najveći prirodni resurs Srbije. Jer ako je od 800 hiljada hektara obradive zemlje, oko 500 hiljada neupotrebljivo (močvare, pašnjaci, utrine)… Ispada da, mi, zemlje, i nemamo toliko. I to što imamo neravnomerno je rasporedjeno. Vojvodina je deo Srbije interesantan […]
beograd, blog, domaci-investitori, Mijat Lakićević, razvoj, srbi, tv, vesti, vučić
Postoji ta višedecenijska opsesija srpskih političara brzim i modernim prugama – metroom. Bilo bi dobro da neko stručan analizira i obznani tačnu dijagnozu. Od tih pruga nikada do sada nije ništa bilo. Dok se konačno nešto ne dogodi, cela halabuka može da se svede na jednu reč – kampanja. Ide nova godina. I novi izbori. […]