Razvoj industrije, komentari, predlozi i činjenice. Informatika. Posao. Automobili. Teška Industrija. Kreativna Industrija. Alati. Zdravlje. Nekretnine. Prodaja. Energetika. Industrija. Privredna komora. Tražim posao. Biznis Naučni Časopis Beograd.
Čovek pokreće industriju kako bi generisao profit. Ali industrija strukturira ljudima vreme, definiše njihove odnose, i, za mene najinteresantnije, ona na određeni način kreira ljudski karakter. Kada jedna industrija tone, sa njom tone i čitav jedan način života. U nepovrat je, na primer, otišlo sindikalno organizovanje. A čemu ono služi i šta znači, naučila sam […]
amerika, ekonomija, industrija, karakter, korporacije, namenska industrija, novac, plate, posao, preduzetnik, pripravnik, rast, sindikat, tv, varilac, vesti, video
Rade Ljubojević je Srbin iz užičkog kraja i to se nekako odmah prepozna, ne samo po fizionomiji, akcentu, nego i mentalno. Čvrsto prizemljen, slabo filozofira izvan polja svojih “prozaičnih” problema. Njih, s druge strane, odlično artikuliše, što se vidi u ovom video zapisu. Ljubojević je vlasnik kompanije “Sirogojno”. Karijeru je započeo kao komercijalista u firmi […]
blog, domaci-investitori, menadžeri, posao, rade ljubojević, Sirogojno, srbi, strane investicije, subvencije, tv, vesti, video
“Smoki” je najjači srpski brend. Ne samo da je jedan od najprodavanijih na Balkanu nego je i sinonim za čitavu kategoriju flips grickalica. “Smoki” se proizvodi u beogradskom Soko Štarku. Soko Štark je 2008. preuzela slovenačka Droga Kolinska. Potom je dve godine kasnije, Drogu kupila hrvatska Atlantic grupa za nekih 380 miliona evra. “Smoki”, “čokoladna bananica”, […]
atlantic grupa, beograd, brend, čokoladna bananica, droga-kolinska, najlepše želje, smoki, tv
Kineski Hestil kupio je Železaru Smederevo za 46 miliona evra. Hestil je najveći proizvođač čelika u Aziji. Prošle godine su proizveli 48 miliona tona i zabeležili prihod od 44 milijarde dolara. Na globalnom nivou zapošljavaju više od 120.000 radnika. Kinezi su obećali da će u srpsku železaru uložiti najmanje 300 miliona evra i da će zadržati […]
Za generaciju rodjenu poslednih godina 20-tog veka upotrebljavamo različite reči: milenijalsi, generacija ja, net generacija, digitalni urođenici. Ti ljudi će do 2020. zauzimati 40 odsto ukupnih poslova. Kakva je to “ekipica”, šta o njoj treba da znamo, kakav odnos imaju prema poslu? Sudeći po magazinu Forbes, koji se neobično lepo ovim pitanjima bavio, milenijalsi ne […]
blog, posao, preduzetnik, rast, sam svoj gazda, selfi, tehnologija, tržište, tržište rada, tv
Kada jedna industrija tone, sa njom tone čitav jedan način života. I obrnuto. Kada se razvija, sa njom se razvijaju, znanja, navike, običaji koji vremenom, na neki način oblikuju naš karakter. Industrija je stvorena da kreira profit, ali za mene ona pre svega kreira ljudski karakter.