Industrija

Namenska industrija – Klasna Besvest

17 sep , 2016   Video

Čovek pokreće industriju kako bi generisao profit. Ali industrija strukturira ljudima vreme, definiše njihove odnose, i, za mene najinteresantnije, ona na određeni način kreira ljudski karakter. Kada jedna industrija tone, sa njom tone i čitav jedan način života. U nepovrat je, na primer, otišlo sindikalno organizovanje. A čemu ono služi i šta znači, naučila sam […]

, ,

Industrija

Strane investicije ili kadrovska pustinja

4 jula , 2016   Video

Rade Ljubojević je Srbin iz užičkog kraja i to se nekako odmah prepozna, ne samo po fizionomiji, akcentu, nego i mentalno. Čvrsto prizemljen, slabo filozofira izvan polja svojih „prozaičnih“ problema. Njih, s druge strane, odlično artikuliše, što se vidi u ovom video zapisu. Ljubojević je vlasnik kompanije “Sirogojno”. Karijeru je započeo kao komercijalista u firmi […]

Industrija

Smoki – Snaga brenda

22 maja , 2016   Video

„Smoki“ je najjači srpski brend. Ne samo da je jedan od najprodavanijih na Balkanu nego je i sinonim za čitavu kategoriju flips grickalica. „Smoki“ se proizvodi u beogradskom Soko Štarku. Soko Štark je 2008. preuzela slovenačka Droga Kolinska. Potom je dve godine kasnije, Drogu kupila hrvatska Atlantic grupa za nekih 380 miliona evra. „Smoki“,  „čokoladna bananica“, […]

, ,

Industrija

Železara Smederevo – iz šupšljeg u prazno

7 maja , 2016   Video

Kineski Hestil kupio je Železaru Smederevo za 46 miliona evra. Hestil je najveći proizvođač čelika u Aziji. Prošle godine su proizveli 48 miliona tona i zabeležili prihod od 44 milijarde dolara. Na globalnom nivou zapošljavaju više od 120.000 radnika. Kinezi su obećali da će u srpsku železaru uložiti najmanje 300 miliona evra i da će zadržati […]

Industrija

Tržište rada – Sam svoj gazda

22 apr , 2016   Video

Za generaciju rodjenu poslednih godina 20-tog veka upotrebljavamo različite reči: milenijalsi, generacija ja, net generacija, digitalni urođenici. Ti ljudi će do 2020. zauzimati 40 odsto ukupnih poslova. Kakva je to „ekipica“, šta o njoj treba da znamo, kakav odnos imaju prema poslu? Sudeći po magazinu Forbes, koji se neobično lepo ovim pitanjima bavio, milenijalsi ne […]

Industrija

INDUSTRIJA JE…

2 okt , 2015   Video

Kada jedna industrija tone, sa njom tone čitav jedan način života. I obrnuto. Kada se razvija, sa njom se razvijaju, znanja, navike, običaji koji vremenom, na neki način oblikuju naš karakter. Industrija je stvorena da kreira profit, ali za mene ona pre svega kreira ljudski karakter.

,